Blog
RAPORT: Content marketing a generowanie leadów
Czy wiesz, że 61% marketerów uważa generowanie leadów za swoje największe wyzwanie? Skuteczny content marketing może być odpowiedzią na ten problem!
16.08.2024
Account Based Marketing (ABM)
W dzisiejszym, szybko zmieniającym się środowisku biznesowym, firmy stają przed wyzwaniem dotarcia do coraz bardziej wymagających klientów. Tradycyjne, masowe kampanie marketingowe stają się mniej efektywne, gdyż nie są w stanie w pełni zaspokoić specyficznych potrzeb decydentów w wybranych firmach. W odpowiedzi na te wyzwania, jednym z najbardziej efektywnych podejść staje się Account-Based Marketing (ABM).
28.08.2024
Jak wykorzystać AI w lead generation?
Tradycyjne metody generowania leadów, takie jak e-mail marketing czy reklamy PPC, wciąż są istotne, jednak AI oferuje zupełnie nowe możliwości optymalizacji tych procesów. Sztuczna inteligencja pozwala na lepsze zrozumienie potrzeb klientów, automatyzację procesów oraz przewidywanie przyszłych zachowań. Jakie możliwości daje sztuczna inteligencja w procesie pozyskiwania klientów? Jak zastosować AI w lead generation?
22.08.2024
Ile leadów miesięcznie potrzebuje firma zatrudniająca do 200 osób?
Dokładnie tydzień temu opublikowałam ankietę z tytułowym pytaniem. Wzięło w niej udział 92 osoby. Ponad połowa bo 55% głosowało za tym, że firma zatrudniająca do 200 osób potrzebuje ok 100 leadów miesięcznie by osiągnąć swoje cele sprzedażowe.
02.12.2022
Co składa się na sukces sprzedażowy?
Działania ukierunkowane na zwiększenie sprzedaży powinny być rozpatrywane w szerokiej perspektywie. Panuje dziwne przeświadczenie, że wygenerowanie leada oznacza sukces sprzedażowy a to dopiero początek drogi do sfinalizowania transakcji.
08.01.2020
Magia Follow Upów
Czy zawsze udaje Ci się domknąć sprzedaż jednym mailem lub w trakcie jednej rozmowy? Nasza praktyka pokazuje, iż żadna kampania lead generation nie jest aż tak skuteczna, pójdę nawet o krok dalej - niemalże 50% sprzedawców NIC NIE ROBI po przygotowaniu i przesłaniu klientowi oferty.
28.08.2018
Generowanie leadów w branży IT/ TECH podczas kryzysu: trendy i strategie
Kryzys ekonomiczny wymusza na branży IT/Tech przemyślenie i dostosowanie strategii generowania leadów B2B. W obliczu spadającej liczby potencjalnych klientów, firmy muszą skupić się na wyraźnym komunikowaniu swojej unikalnej propozycji wartości (UVP), prezentacji sukcesów i wykorzystaniu zaawansowanego prospectingu. Jakie są zatem aktualne trendy, które mogą pomóc firmom przetrwać i rozwijać się w trudnych czasach?
07.11.2023
RAPORT: Content marketing a generowanie leadów
Czy wiesz, że 61% marketerów uważa generowanie leadów za swoje największe wyzwanie? Skuteczny content marketing może być odpowiedzią na ten problem!
16.08.2024
Dlaczego zamknięcie transakcji w IT trwa nawet rok?
Branża IT stoi przed unikalnymi wyzwaniami w procesie sprzedaży B2B, które znacznie wydłużają czas finalizacji transakcji. Firmy, które nie rozumieją złożoności procesu sprzedaży IT, często mają nieadekwatne oczekiwania, co może prowadzić do frustracji po stronie dostawców i klientów. Często klienci oczekują, że kilkanaście czy kilkadziesiąt leadów szybko zamieni się w umowy, jednak rzeczywistość jest zupełnie inna. Proces sprzedaży w branży IT, zwłaszcza w segmencie B2B, może trwać nawet rok, zanim nastąpi finalizacja transakcji. Wyjaśnijmy, dlaczego tak się dzieje i jak można go skrócić.
10.09.2024
Account Based Marketing (ABM)
W dzisiejszym, szybko zmieniającym się środowisku biznesowym, firmy stają przed wyzwaniem dotarcia do coraz bardziej wymagających klientów. Tradycyjne, masowe kampanie marketingowe stają się mniej efektywne, gdyż nie są w stanie w pełni zaspokoić specyficznych potrzeb decydentów w wybranych firmach. W odpowiedzi na te wyzwania, jednym z najbardziej efektywnych podejść staje się Account-Based Marketing (ABM).
28.08.2024
Jak wykorzystać AI w lead generation?
Tradycyjne metody generowania leadów, takie jak e-mail marketing czy reklamy PPC, wciąż są istotne, jednak AI oferuje zupełnie nowe możliwości optymalizacji tych procesów. Sztuczna inteligencja pozwala na lepsze zrozumienie potrzeb klientów, automatyzację procesów oraz przewidywanie przyszłych zachowań. Jakie możliwości daje sztuczna inteligencja w procesie pozyskiwania klientów? Jak zastosować AI w lead generation?
22.08.2024