EN
message

zaplanuj rozmowę

Niniejsza strona używa plików cookies w celu optymalizacji korzystania ze strony internetowej, w celach statystycznych oraz popularyzacji strony za pomocą serwisów społecznościowych. Warunki przechowywania plików cookies możesz określić w przeglądarce internetowej.

Blog

sales hackers

RAPORT: Content marketing a generowanie leadów

Czy wiesz, że 61% marketerów uważa generowanie leadów za swoje największe wyzwanie? Skuteczny content marketing może być odpowiedzią na ten problem!

16.08.2024

sales hackers

Account Based Marketing (ABM)

W dzisiejszym, szybko zmieniającym się środowisku biznesowym, firmy stają przed wyzwaniem dotarcia do coraz bardziej wymagających klientów. Tradycyjne, masowe kampanie marketingowe stają się mniej efektywne, gdyż nie są w stanie w pełni zaspokoić specyficznych potrzeb decydentów w wybranych firmach. W odpowiedzi na te wyzwania, jednym z najbardziej efektywnych podejść staje się Account-Based Marketing (ABM).

28.08.2024

sales hackers

Jak wykorzystać AI w lead generation?

Tradycyjne metody generowania leadów, takie jak e-mail marketing czy reklamy PPC, wciąż są istotne, jednak AI oferuje zupełnie nowe możliwości optymalizacji tych procesów. Sztuczna inteligencja pozwala na lepsze zrozumienie potrzeb klientów, automatyzację procesów oraz przewidywanie przyszłych zachowań. Jakie możliwości daje sztuczna inteligencja w procesie pozyskiwania klientów? Jak zastosować AI w lead generation?

22.08.2024

sales hackers

Ile leadów miesięcznie potrzebuje firma zatrudniająca do 200 osób?

Dokładnie tydzień temu opublikowałam ankietę z tytułowym pytaniem. Wzięło w niej udział 92 osoby. Ponad połowa bo 55% głosowało za tym, że firma zatrudniająca do 200 osób potrzebuje ok 100 leadów miesięcznie by osiągnąć swoje cele sprzedażowe. 

02.12.2022

sales hackers

Co składa się na sukces sprzedażowy?

Działania ukierunkowane na zwiększenie sprzedaży powinny być rozpatrywane w szerokiej perspektywie. Panuje dziwne przeświadczenie, że wygenerowanie leada oznacza sukces sprzedażowy a to dopiero początek drogi do sfinalizowania transakcji. 

08.01.2020

sales hackers

Magia Follow Upów

Czy zawsze udaje Ci się domknąć sprzedaż jednym mailem lub w trakcie jednej rozmowy? Nasza praktyka pokazuje, iż żadna kampania lead generation nie jest aż tak skuteczna, pójdę nawet o krok dalej - niemalże 50% sprzedawców NIC NIE ROBI po przygotowaniu i przesłaniu klientowi oferty. 

28.08.2018

sales hackers

Generowanie leadów w branży IT/ TECH podczas kryzysu: trendy i strategie

Kryzys ekonomiczny wymusza na branży IT/Tech przemyślenie i dostosowanie strategii generowania leadów B2B. W obliczu spadającej liczby potencjalnych klientów, firmy muszą skupić się na wyraźnym komunikowaniu swojej unikalnej propozycji wartości (UVP), prezentacji sukcesów i wykorzystaniu zaawansowanego prospectingu. Jakie są zatem aktualne trendy, które mogą pomóc firmom przetrwać i rozwijać się w trudnych czasach?

07.11.2023

sales hackers

TOP 5 narzędzi do e-mail marketingu

Chociaż wielu ekspertów przewidywało, że e-maile zostaną w pełni zastąpione przez komunikatory internetowe, te nadal mają się bardzo dobrze. Pokazują to statystyki. W Polsce 70 proc. użytkowników sieci (około 20 milionów) regularnie przegląda swoją skrzynkę pocztową . Na świecie to nawet 4,6 miliarda ludzi . Jak wykorzystać tak ogromne zasoby w docieraniu do kolejnych klientów? Stosując narzędzia do e-mail marketingu, które przybliżymy w poniższym tekście.

29.07.2024